November 24, 2010

Daphne Groeneveld.





Hallo iedereen,


 Dit is het Nederlandse model Daphne Groeneveld. Ze is nog maar 15 jaar oud, maar heeft nu al shows gelopen voor o.a. Pollini, Hogan en Giorgio Armani. Wat ik vrij knap vind voor een beginend model van 15. Ze is gescoud toen ze met haar moeder aan het winkelen was. Het zal je maar gebeuren! Ze staat inmiddels ingeschreven bij Bloom Management.
Ik vind dat ze een heel bijzonder gezicht heeft. Hele mooie, volle lippen. En grote grijs/groene ogen.

Ze staat nu zelfs op de Cover van de Franse Vogue samen met ontwerper Tom Ford! Ieder jaar kiest de Franse Vogue een gastredacteur voor de Vogue van December. Hier de cover:

Ik vind het een prachtige foto, waar haar volle lippen heel erg mooi op staan! Wat vind jij ervan? 


Liefs, Mireille. 



I wrote this post in Dutch because, it's for me easier to explain what I mean. I'll do my best to post other post in English. 

3 comments:

  1. aaah dat haar van haar jaloeers!

    ReplyDelete
  2. ja het is echt prachtig! Ik vind haar gezich zo bijzonder en mooi. En op de cover van een vogue staan, wie wilt dat nou niet? ♥

    ReplyDelete

I really appreciate that you'll take the time to leave a comment. If you have any questions, you can ask them always!

Love. ♥